Aukštakalnio progimnazijos logotipas
Adresas
Progimnazija:
Taikos g. 44, LT-28157, Utena
Tel. +370-389-65192
El.p.: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
„Žiburio“ skyrius:
Taikos g. 62, LT-28160, Utena
Tel. +370-389-73470
El.p.: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Juridinio asmens kodas 290182540
Steigėjas: Utenos rojono savivaldybės taryba
Duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre
Kalėdinis baudų į krepšį metimo turnyras
- Details
- Hits: 916
2016 m. gruodžio 20 dieną Aukštakalnio progimnazijoje vyko tradicinis kalėdinis baudų į krepšį metimo turnyras. Mokiniai rungėsi trijose grupėse: 5-6 kl., 7-8 kl. ir merginų. 5-6 klasių grupėje I vietą iškovojo Jokūbas Pašukys (6e), II vietą – Marius Martinonis (6e), III vietą –Laurynas Rudis (6d). 7-8 klasių grupėje I vietą iškovojo Dovydas Palskys (7d), II vietą – Mangirdas Petrauskas (8b), III vietą – Matas Beginskas (8e). Merginų grupėje taikliausia buvo Andrė Treinytė (8b), antroji vieta atiteko Godai Savarauskaitei (8b) ir trečioji – jauniausiai dalyvei 5a klasės mokinei Gabijai Tutkutei.
Netradicinė pamoka
- Details
- Hits: 576
2016 m. gruodžio 16 d. Aukštakalnio progimnazijoje integruotą pamoką-renginį „Adventas – kitaip“ 8 klasių mokiniams vedė tikybos mokytojas Mindaugas Laučius ir muzikos mokytoja Dalia Šaltenytė. Mokiniai kartu su mokytojais aptarė dabarties Advento-Kalėdų tradicijas ir ieškojo tikrosios šių švenčių prasmės. Renginio pabaigoje visi kartu atliko tradicinę advento dainą-žaidimą „Jievaro tiltas“. Daina suskambėjo šiuolaikiškai – jaunimo mėgstamu „beatbox“ stiliumi.
Iliuzijos – mokslas, mistika ar apgaulė?
- Details
- Hits: 854
2016 m. gruodžio 15 dieną gausus šeštokų būrys dalyvavo edukacinėje išvykoje į Vilniaus energetikos ir technikos muziejų, kur netradicinėje aplinkoje dalyvavo edukacinėje programoje „Iliuzijos – mokslas, mistika ar apgaulė?“. Programos tikslas – mesti jos dalyviams iššūkį ir patiems rasti atsakymą į šį klausimą, viską išbandant praktiškai. Mus pasitikę gidai – edukatoriai, pasitelkę interaktyvias priemones, supažindino su iliuzijų sąvoka, pademonstravo jų rūšis, paaiškino, kaip jos atsiranda. Buvo netikėtų patyrimų, pavyzdžiui, jog optinių iliuzijų pagalba viduramžių laikais buvo montuojamos savotiškos pastatų signalizacijos. Tačiau prakalbus apie tai, kaip pasitelkiant optines iliuzijas kine išgaunami specialieji efektai, mūsų mokiniai, pasirodė, žino tikrai nemažai triukų. Paklausus apie vieną iš jų, apie tai, kaip pavaizduoti neįprasto dydžio personažus ar objektus viename kadre, šeštokai vienbalsiai atsakė: „Pasitelkiant žaliojo ekrano techniką“. Miražas, vaizdo stereograma, pareidolija – visa tai ir dar daugiau sąvokų buvo išsiaiškinta pamokos metu. Daug juoko kėlė dirbtinės perspektyvos nuotraukos, kurias mokiniai buvo matę socialiniuose tinkluose ir pagaliau išsiaiškino, kaip tokios nuotraukos sukuriamos nenaudojant jokių vaizdo redagavimo priemonių. Buvo sugriautas mitas „Fotošopas – visagalis“. Linksma buvo išbandyti judančių paveikslėlių techniką, gėrėtis 3D anaglifais bei atrasti kitas optines apgaules.