Kasdien eidami į mokyklą tais pačiais takeliais, matydami aplinką, ne visada atkreipiame dėmesį, pro ką praeiname, kuri pietinė mokyklos pusė, kuri šiaurinė, kokie augalai auga aplink. Siekiant tai išsiaiškinti, buvo suorganizuotas integruotas projektinis darbas, kurį atliko 8c ir 8e klasių mokiniai. Su mokyklos, šalia augančių medžių ir krūmų, vaizdu makete galėjo susipažinti ir kiti mokiniai. Apmąstę savo veiklą visi pripažino jos praktinę naudą.
Šių mokslo metų pradžioje 8c ir 8e klasių mokiniams buvo pasiūlyta dalyvauti projekte „Pro mokyklos langą“. Mergaitės fotografavo mokyklos teritorijoje augančius medžius, krūmus, padedant biologijos ir geografijos mokytojoms, juos atpažino, šalia nuotraukų surašė jų pavadinimus lietuviškai ir lotyniškai. Tuo tarpu berniukai gamino mokyklos maketą. Vėliau, kai maketai buvo paruošti, mergaitės ant paruoštos platformos pagal pasaulio šalių kryptis išdėliojo vėliavėles su medžių nuotraukomis ir pavadinimais, paruošė juos apžiūrai.
„Mums šis projektas labai patiko, buvo įdomu. Reikėjo duotą brėžinį pasididinti pagal mastelį, susirasti tinkamą medžiagą maketo gamybai. Patį gamybos procesą vykdėme garaže. Sudėtingiausia buvo išpjaustyti mokyklos kontūrus, bet mes su šita užduotimi susitvarkėme.“ (Matas R. ir Matas P. 8c kl.)
„Mums patiko šis projektas, nes jį darydamos sužinojome, kokie medžiai auga Lietuvoje bei mūsų mokyklos teritorijoje. Taip pat suradome ir sužinojome jų lotyniškus pavadinimus. Labai patiko išeiti į gamtą, fotografuoti medžius, lapus, kamienus. Supratome, kurioje mokyklos pusėje jie auga. Įgytas žinias stengsimės pritaikyti savo kasdieniniame gyvenime.“ (Gabija N. ir Gabija G. 8e kl.)
„Projektas „Pro mokyklos langą“ pasirodė įdomus ir tikrai vertas dėmesio. Naudodamasi aštuntokų pagamintais mokyklos teritorijos maketais ir stropiai atlikdama įdomias užduotis, aš ne tik sužinojau, kokie augalai auga mokyklos teritorijoje, bet taipogi susipažinau su jų lotyniškais pavadinimais, kilmės istorijomis. Supratau, kodėl pro bibliotekos langus nešviečia saulė, išsiaiškinau, kuriuose kabinetuose saulė džiugina tik rytais. Dabar net ir prikelta naktį galėčiau pasakyti, kurioje pusėje auga sidabrinės eglės, o koks medis žiemai numeta spyglius. Todėl galiu drąsiai teigti, kad laikas, skirtas užduotims atlikti, tikrai nebuvo praleistas veltui!“ (Emilė S. 7c kl.)