Projektas „Beyond Limits“: „Metas gaminti – tradicinė virtuvė ir šventės“
Akimirksniu pralėkė antroji Tarptautinio projekto „Beyond Limits“ savaitė. Šią savaitę stažuotojai lankėsi anglų kalbos pamokose ir klasės valandėlėse. Savaitės susitikimų temos: „Kaip būti kūrybingam? Ar tai lengva, ar neįmanoma?“, kultūrų įvairovė „Metas gaminti – tradicinė virtuvė ir šventės“.
Mokinių mintys pabendravus su stažuotojais: „Anglų kalbos pamokoje buvo Olivia ir Daniel, kurie įdomiai papasakojo apie savo šalis. Keista, bet Taivaną galima apvažiuoti per dvi dienas“ (Greta, 7c). „Sužinojau, kad Taivane makaronus valgo su lazdelėmis, prie kurių pritvirtintas ventiliatorius“. „Olivia pasakojo, kad svarbiausios jos šalies šventės yra Kinų Naujieji metai ir Mėnulio festivalis“ (Aistė, 7c). „Labai įdomu, kad kinai per Naujus metus valgo žuvį – tai turtingumo ženklas“ (Matas, 7c). „Sužinojau, kad tradicinis taivaniečių patiekalas „To – fu“ tiesiog ištirpsta burnoje“. „Labai įdomios pamokos su užsieniečiais, nes per jas labai daug sužinojau apie tolimų, nepažįstamų kraštų kultūrą, papročius, maistą ir įžymias vietas“ (Erikas, 7c). „Sužinojau, kad Taivane populiarus beisbolas, o ledas ir sniegas jiems naujiena“. „Taivane žmonės važinėja motoroleriais, tačiau labai užterštos upės“. „Daniel nieko nežinojo apie žvejybą ant ledo“ (7a kl. mokinių mintys). „Labai patiko filmukai ir informacija apie Indiją, kurią pateikė Gaurav“. „Įdomiausia buvo, kai Olivia pasakojo, kad per Naujuosius metus suvalgius tam tikro maisto, kurį pagamina mama, gali susirasti antrąją pusę“ (Viktorija, 7f). „Labai patiko, kaip jie taria lietuviškus žodžius“ (Rugilė). „Sužinojau, kad Taivane vairuojama nuo 20 metų“ (Saulė). „Po susitikimų su projekto stažuotojais noriu išmokti kinų kalbą“ (Oskaras, 8d). „Labai patiko pamoka – sužinojau apie išradimus ir kūrybingumą, laukiu kitos pamokos“ (Ervinas, 7d). „Pamoka apie kūrybiškumą man patiko, nes sužinojau kokios yra jo rūšys, kaip jį tobulinti“ (Dovydas, 7d). „Susitikimas mane pastūmėjo siekti tikslo ir būti kūrybiškesnei“ (Akvilė, 7d). „Patiko, kai svečiai kalbėjo apie kūrybiškumą, sužinojau apie kelis gyvenimą palengvinančius kūrinius“ (Glorija, 7d). „Pasakodami apie rimtus dalykus jie pašmaikštauja“ (Deividas, 7d).
Džiugu, kad bendravimas su projekto dalyviais praplečia mokinių akiratį, skatina domėjimąsi kitomis kultūromis ir toleranciją jomis bei norą tobulėti.