Pirmoji projekto „Beyond Limits“ savaitė
Sausio 27 dieną progimnazijoje prasidėjo AIESEC projektas „Beyond Limits“. Į mokyklą atvyko penki stažuotojai, kurie pirmąją projekto savaitę pravedė net 22 užsiėmimus ir 12 klasės valandėlių tema „Iš kur aš esu? (vidinis mano šalies žvilgsnis)“. Praėjusios savaitės dirbtuvių tema „Kultūrų įvairovė: skirtingų šalių papročiai ir kasdieninis etiketas. Tolerancijos svarba“.
Mokinių mintys po užsiėmimų: „Man labai patiko versti iš anglų kalbos, įdomiai vedė užsiėmimą studentė iš Turkijos” (Monika, 7f). „Patiko, kad mergina iš Turkijos labai šiltai bendravo, buvo maloni ir draugiška ir labai aiškiai kalbėjo angliškai, buvo lengva suprasti“ (Monika, 7f). „Išmokau keletą turkiškų žodžių, sužinojau daugiau apie Turkiją, o svarbiausia – pavaišino saldžiais, rožėm kvepiančiais saldainiais“ (Rugilė, 7f). „Sausio 29 dieną mūsų klasėje apsilankė 2 svečiai – iš Brazilijos ir Indijos. Sužinojau, kad Indijoje kalbama Hindi kalba, o Brazilijoje – portugalų ir ispanų kalbomis“. „Labai patiko, kad mano vardą užrašė indiškai“ (6e klasės mokinių mintys). „Labai smagu, kad jie atvažiavo iš taip toli, atsakė į visus mūsų klasės klausimus. Lauksiu, kada vėl ateis, nes noriu užduoti daug klausimų“ (Tadas, 6d). „Sužinojau, kad Indijoje kalbama net 23 kalbomis“ (Edvinas, 6d). „Man patiko, kas Brazilijoje pamokos baigiasi dvyliktą valandą, todėl mokiniai turi daugiau laisvo laiko. Ir kad Brazilijoje visi labai mėgsta futbolą“ (Erikas, 6e). „Labai patiko, kai pasakojo apie Indijos šventyklas ir kalbas bei tautiškus drabužius“ (Žanas, 6f). „Indija labai didelė ir įdomi šalis, keistos transporto priemonės toje šalyje, bet aš labai norėčiau nuvykti į Indiją“ (Karolina, 6f). „Labai patiko susitikimas su žmonėmis iš Brazilijos ir Indijos, kurio metu mus supažindino su šių šalių kultūra bei papročiais. Buvo labai įdomu kalbėti angliškai“ (Greta, 8f). „Sužinojau apie indiškus pinigus, mašinas, valgius, šokius, rūbus“ (Monika, 6f).
Mokiniai nekantriai laukia naujų susitikimų su projekto dalyviais, nes yra smagu bendrauti ir tobulinti bendravimo įgūdžius tarptautinėje aplinkoje.