Aukštakalnio progimnazijos logotipas
Adresas
Progimnazija:
Taikos g. 44, LT-28157, Utena
Tel. +370-389-65192
El.p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
„Žiburio“ skyrius:
Taikos g. 62, LT-28160, Utena
Tel. +370-389-73470
El.p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Juridinio asmens kodas 290182540
Steigėjas: Utenos rojono savivaldybės taryba
Duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre
Pažintinis vizitas į Utenos RPMC
- Informacija
- Peržiūros: 800
2016 m. gegužės 19-20 dienomis mūsų progimnazijos aštuntokai, kaip ir kiekvienais metais, svečiavosi Utenos regioniniame profesinio mokymo centre. Juos pasitiko ir apie profesinio mokymo programas, vidurinį ugdymą, popamokinę veiklą, galimybę išvykti į stažuotes užsienyje papasakojo gimnazijos skyriaus vedėjaGražina Indriūnienė. Mokiniai susipažino su mokymosi sąlygomis, aplankė modernias profesinio mokymo laboratorijas – maisto pramonės sektorinį centrą, apdailininkų, stalių, automobilių mechanikų laboratorijas.
Integruota gamtos mokslų pamoka
- Informacija
- Peržiūros: 611
2016 m. gegužės 19 d. vyko integruota chemijos (mokytoja S. Miškinytė), biologijos (mokytoja O. Ilčiukienė), geografijos (mokytoja B. Jurkuvėnienė) ir matematikos (mokytoja B. Šimkūnienė) pamoka 8c klasėje. Pamokos tema: Oro tarša ir sprendimo būdai. Mokiniai iš anksto susiskirstę grupėmis, konsultuodamiesi su mokytojais, ruošė namų darbus, rinko medžiagą, kurią turėjo apiforminti ir pristatyti pamokos metu. Kiekvienos grupės darbai, išsamiai ir įdomiai perteikti, davė naujų žinių: kokie teršalai daugiausiai nuodija orą, kokiose žemės vietose jų daugiausia. Biologų grupė paaiškino, kokios galimos pasekmės organizmui dėl didelės oro taršos. Geografų grupė pristatė labiausiai užterštas Europos vietas po Černobylio katastrofos. Matematikai apskaičiavo, kokį kiekį deguonies sunaudoja žmonės, kokį išskiria augalai, braižė diagramas. Pamokos pabaigoje grupės atsakė į klausimus, darbas vyko sklandžiai, visi sužinojo daug naujo, bei suprato, kaip svarbu saugoti gryną orą.
Integruota informacinių technologijų, technologijų, rusų kalbos pamoka
- Informacija
- Peržiūros: 714
2016 m. gegužės 18 dieną progimnazijos mobiliojoje klasėje informacinių technologijų mokytoja Sabina Eidukynaitė, technologijų mokytoja Janina Černiuvienė, rusų kalbos mokytoja Raimonda Karužaitė 7a klasės mokiniams pravedė atvirą integruotą pamoką – „Stalo serviravimas: pusryčiai, pietūs, vakarienė“. Mokiniai, dirbdami grupėse, praktiškai serviravo stalus, naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais, surado stalo indų, įrankių pavadinimus rusų kalba. Nufotografavę pusryčių, pietų, vakarienės stalus, septintokai sukūrė skaidres. Kiekvienos darbo grupės mokiniai įvardino jiems jau žinomas stalo etiketo taisykles ir jas papildė žiūrėdami nuotaikingą filmuką apie rusakalbio Pūkuotuko pietus. Jei kas nesuprato rusiškai kalbančio Pūkuotuko – pagelbėjo vertėja Elinga. Kiekvienos darbo grupės nariai įsivertino savo pastangas, o mokinių atlikti testai akivaizdžiai parodė pamokoje padarytą pažangą. Refleksijos metu septintokai linksmai dalinosi įspūdžiais, o žiūrėdami filmuką apie restorane pietaujantį poną Byną, mokiniai lengvai įvardino jo daromas etiketo klaidas.
Gerų darbų diena
- Informacija
- Peržiūros: 676
2016 metų gegužės 13-oji diena progimnazijoje buvo skirta socialinei-pilietinei veiklai, kuri yra privaloma visiems mokiniams. Šios dienos veiklas kartu su klasių vadovais ir dėstančiais mokytojais mokiniai suplanavo iš anksto. Dalis progimnazijos mokinių liko padirbėti mokykloje – gamino dekoracijas, švarino kabinetus ir mokyklos teritoriją, bibliotekoje tvarkė knygas. Veiklos už mokyklos ribų labai įvairios: aplankyta A. ir M. Miškinių biblioteka, gyvūnų globos namai, lopšeliai-darželiai „Varpelis“, „Saulutė“, „Šaltinėlis“, Aukštakalnio pradinė mokykla bei VšĮ Utenos ligoninės reabilitacijos skyrius. Kartu su technologijų mokytoju R. Antanavičiumi septintokai pagamino inkilus šikšnosparniams.
Socialinės veiklos dieną savanoriškai atlikta daug gerų darbų, kurie pagerino mokinių ne tik komunikacinius gebėjimus, bet ir ugdo atsakomybę, savarankiškumą.