2016 m. gegužės 19 d. vyko integruota chemijos (mokytoja S. Miškinytė), biologijos (mokytoja O. Ilčiukienė), geografijos (mokytoja B. Jurkuvėnienė) ir matematikos (mokytoja B. Šimkūnienė) pamoka 8c klasėje. Pamokos tema: Oro tarša ir sprendimo būdai. Mokiniai iš anksto susiskirstę grupėmis, konsultuodamiesi su mokytojais, ruošė namų darbus, rinko medžiagą, kurią turėjo apiforminti ir pristatyti pamokos metu. Kiekvienos grupės darbai, išsamiai ir įdomiai perteikti, davė naujų žinių: kokie teršalai daugiausiai nuodija orą, kokiose žemės vietose jų daugiausia. Biologų grupė paaiškino, kokios galimos pasekmės organizmui dėl didelės oro taršos. Geografų grupė pristatė labiausiai užterštas Europos vietas po Černobylio katastrofos. Matematikai apskaičiavo, kokį kiekį deguonies sunaudoja žmonės, kokį išskiria augalai, braižė diagramas. Pamokos pabaigoje grupės atsakė į klausimus, darbas vyko sklandžiai, visi sužinojo daug naujo, bei suprato, kaip svarbu saugoti gryną orą.