Vardas pavardė, kontaktai
|
Trumpa informacija
|
|

Lina Raudonytė
Socialinė pedagogė
+370 626 548 50
102 kab.

Gretė Šukienė
Socialinė pedagogė
+370 628 331 72
|
Socialinė pedagogė:
- siekia užtikrinti vaiko gerovę ir saugumą mokykloje ir jos aplinkoje;
- savo veikla siekia laiku pastebėti, įvertinti ir išspręsti mokinių mokyklos nelankymo, nesimokymo, netinkamo elgesio, bendravimo ir kitas socialines problemas;
- konsultuoja mokinius, tėvus (globėjus) ir pedagogus;
- vykdo šviečiamąją ir prevencinę veiklą mokykloje.
|
|

Edita Pakalnienė
Psichologė
Kabinetas 118
Konsultacijų laikas:
Pirmadieniais
10.00 - 12.00 val.
12.30 - 15.00 val.
Antradieniais
8.00 - 11.00 val.
12.00 - 15.00 val.
(„Žiburio“ skyriuje)
Trečiadieniais
13.00 - 19.00 val.
Ketvirtadieniais
11.30 - 14.30 val.
Penktadieniais 9.00 - 11.00 val.
(„Žiburio“ skyriuje)
|
Psichologo veiklos sritys:
- individualus mokinių, tėvų, mokytojų konsultavimas;
- psichologinis švietimas (paskaitos, tėvystės mokymų STEP grupė, bendraamžių grupė „Mano ir kito pasaulis“ ir t.t.);
- psichologinių problemų prevencija (tyrimai, prevencinės programos ir t.t.);
- krizių intervencija ir postvencija.
Mokiniams psichologo pagalba naudinga esant šiems sunkumams:
- emociniai sunkumai: nerimas, baimės, sustiprėjęs vienišumas, liūdesys, pyktis, emocijų valdymo sunkumai;
- bendravimo ir santykių su tėvais, bendraamžiais, mokytojais problemos;
- mokymosi sunkumai, silpna mokymosi motyvacija, nenoras lankyti mokyklą;
- mintys apie savižudybę, savęs žalojimas;
- pasitikėjimo savimi stoka, įvairios abejonės, sunkumai apsispręsti;
- nuolatinis pervargimas, galvos, skrandžio skausmai, pykinimas, sutrikęs miegas;
- valgymo sutrikimai, įvairios priklausomybių formos;
- psichologinė krizė ar traumuojantys emociniai išgyvenimai: tėvų skyrybos, netektys, ligos, patirta prievarta.
Konsultacijos yra konfidencialios.
|
|
Gretė Šukienė
Jolanta Banienė
Asta Kazlauskienė
Dovilė Paukštytė
Monika Atkočė
Rasa Šakalienė
Rūta Šarejutė
Mokinio padėjėjos
|
Mokinio padėjėja:
- padeda specialiųjų poreikių mokiniams savarankiškai dalyvauti ugdyme ir popamokinėje veikloje;
- padeda mokiniams įsisavinti mokomąją medžiagą, atlikti mokytojo skirtas užduotis.
|
|

Eglė Kaulinienė
Logopedė
Vida Eidžiulienė
Logopedė
|
Logopedė:
- nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei;
- teikia metodinę pagalbą bei konsultuoja mokytojus, klasių vadovus, kitus pagalbos mokiniui specialistus, mokinių tėvus (globėjus);
- šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais klabos raidos, sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais;
- sudaro kalbos ir komunikacijos sutrikimų šalinimo programas, pildo kalbos įvertinimo korteles.
|
|

Renata Davniukienė
Vyr. spec. pedagogė
|
Spec.pedagogė:
- teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- konsultuoja mokytojus, kitus pagalbos mokiniui specialistus, mokinių tėvus (globėjus specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
- šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pagalbos teikimo klausimais;
- ruošia dokumentus Vaiko gerovės komisijai, taip pat Pedagoginei psichologinei tarnybai, siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui.
|
|

Elvina Rinkevičiūtė
Visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje
+370 606 155 48
|
Visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje:
- renka, kaupia ir analizuoja duomenis apie mokinių sveikatos būklę;
- teikia sveikatos žinias mokyklos bendruomenei apie sveikatos išsaugojimą bei sveikatos stiprinimo būdus;
- dalyvauja planuojant ir įgyvendinant sveikatos ugdymo veiklą mokykloje;
- teikia ir koordinuoja pirmosios pagalbos teikimą mokykloje;
- tikrina mokinių asmens higieną;
- teikia informaciją kūno kultūros mokytojams komplektuojant kūno kultūros ugdymo grupes.
|
|

Daiva Baršauskienė
Karjeros specialistė
Darbo laikas:
Pirmadieniais – penktadieniais
9.00 - 15.00 val. (mokyklos bibliotekoje)
|
Karjeros specialistė:
- skatina mokinius pažinti savo asmenybės savybes, interesus, gabumus, įgūdžius ir jų sąsajas su karjera;
- sudaro sąlygas visiems mokiniams įgyti naujų ir ugdyti turimas karjeros kompetencijas: žinias, gebėjimus ir nuostatas apie save, mokymosi, saviraiškos ir darbo galimybes, karjeros sprendimų priėmimą, karjeros planavimą, derinimą su kitomis gyvenimo sritimis ir realizavimą; bei užtikrina karjeros kompetencijų ugdymo ilgalaikį poveikį bei tęstinumą; ugdo mokinių kompetencijas, kurios leistų sėkmingai (kryptingai) vystyti (plėtoti) savo karjerą;
- plėtoja supratimą apie darbo galimybes ir karjerą, gilina gebėjimą analizuoti darbo rinkos padėtį;
- ugdo pozityvią nuostatą mokymosi ir darbo (karjeros) atžvilgiu;
- skatina gebėjimus sieti savo mokymosi rezultatus, kompetencijas, gabumus ir interesus su karjeros pasirinkimais;
- ugdo gebėjimus kelti gyvenimo ir karjeros tikslus, spręsti karjeros vystymo (plėtojimo) klausimus, priimti ir įgyvendinti karjeros sprendimus;
- padeda mokiniui stiprinti savo sąmoningumą, motyvaciją ir atsakomybę už sprendimus;
- teikia kokybiškas ir prieinamas karjeros paslaugas (ugdymo karjerai, karjeros konsultavimo, karjeros informavimo), profesinio veiklinimo paslaugas mokyklos mokiniams.
|