Projektas ,,Simetrija matematikoje, mene, gamtoje, interjere...”
Vaikai iš prigimties yra smalsūs, mėgsta eksperimentuoti. Mokykloje kiekvienas mokinys turi galimybę ne tik mokytis, bet ir kurti. Tradiciniai mokymo metodai dažnai mokiniams įvaro baimę mokytis matematikos. Panašių uždavinių sprendimas neleidžia mokiniui kūrybiškai mąstyti. Todėl 8 klasių mokiniai, išnagrinėję temą ,,Simetrija”, ėmėsi kūrybinio darbo ,,Simetrija matematikoje, mene, gamtoje, interjere...”. Aštuntokams buvo leista pabūti dailininkais, menininkais, dizaineriais...ir pajusti atradimo džiaugsmą.
8d klasės mokiniai įgytas žinias apie simetriją per matematikos pamokas, gilino ir pritaikė technologijų pamokoje, praktiškai atlikdami jiems skirtą užduotį ,,Dekoruosiu vazonėlį, pasodinsiu gyvenimo medį...”
8c klasės mokiniai kūrė simetriškus piešinius, ornamentus.
8a, 8e, 8f klasių mokiniai savo nupieštus atvirukus gali padovanoti savo draugams, mokytojams...
8b klasės mokiniai grožėjosi savo sukurtais karpiniais.
8g klasė tapo dizaineriais, savo kambariui kūrė apmušalus.
Aštuntokai įsitikino, jog simetrija labai svarbi žmogaus kūrybinėje veikloje.
Projektą koordinavo matematikos mokytojos A.Damidavičienė, A.Bareikienė ir technologijų mokytoja J.Černiuvienė