2019 m. gruodžio 6 d. 8e, 8c ir 8d klasių mokiniai su auklėtojomis, pasinaudoję Kultūros pasu, dalyvavo integruotose pamokose MO muziejuje. 8e kl. mokiniai dalyvavo integruotoje biologijos ir dailės pamokoje „Prisitaikymas išgyventi“. Mokiniai, ieškodami konkrečių gyvūnų atvaizdų, skirtinga technika atliktuose darbuose, reflektavo, kaip detaliai turi būti vaizduojamas gyvūnas, kad jį būtų galima identifikuoti pagal rūšį ar būrį. Išmoko naują sąvoką – mimikrija, specialus prisitaikymo būdas, kai augalas arba gyvūnas (mėgdžiotojas) supanašėja su kitu augalu, gyvūnu ar kitokiu objektu (modeliu). Analizuodami ir aptardami dailės kūrinius, mokiniai gilino žinias apie gamtinės atrankos teoriją. Pamoka vyko parodos „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ erdvėse. Jos metu buvo naudojamos reprodukcijos iš MO muziejaus kolekcijos. 8c ir 8d klasių mokinai dalyvavo užsiėmime „Gyvūnas ir robotas manyje: tarpasmeniniai santykiai ir kūrybiški konfliktų sprendimo būdai“. Šiame edukaciniame užsiėmime mokiniai patyrinėjo gyvūno ir roboto vaidmenis savyje: kuo mes panašūs ir skirtingi, kaip vidinis žvėris veikia mūsų elgesį ir santykius, kokiomis robotiškomis savybėmis pasižymime, kaip jos padeda ar kelia iššūkių. Užsiėmimo metu paaugliai, remiantis meno kūriniais, reflektavo apie savo emocines būsenas ir mokėsi įsijausti į kito žmogaus poziciją. Po edukacinių užsiėmimų mokiniai pasigrožėjo Kalėdiniu Vilniumi.